THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

WELCOME

Thursday, June 18, 2009

manusia yg suke jge dlam kain org

wei gyler..
tolong la sdar cket yg sume xsuke ko..
termasuk la kwan2 bek ko 2..
ngumpat org ko la num satu..
pas ngumpat2,ko bwat2 bek plak dgn dier..
ko ingt dier xtaw ke ko ngumpat dier??
aduy..
tlg laaa..
org sume xngok mcm ko..
sori 2 say la..
aku dah bengang sgt dgn ko..

nie lg satu..
aku taw ko xpuas ati dgn aku..
n dah ade pown org yg ckp dgn aku..
kwn bek ko sndiri yg ko slalu ngumpat dier..
ko xpuas ati dgn aku juz sbb ko kate aku pndai??
sbb markh aku sume lg tggi dgn ko??
yg btowl2 ko bngang sbb aku xstudy tp ko study smpai xtdo..
pas2 dua2 subjek aku lg tggi dr ko??
hey tlg laaa..
aku dah nek nyampah + meluat dah bile ko ckp dgn aku..
biar la aku xckp dgn ko,
if ckp kan, ade je yg aku akan sakit ati..
dgn cara ko ckp la..
memek muka ko la..
eeeeeee ye..
bkn aku sowunk je nyampah..
sume la..

ko mmg,
sume org ko xpuas ati..
ko sowunk je r kan yg btowl..
2 mknenye ko gyler..
cian..
tlg la ubah cket prngai ko 2..


psnan kpd manusia yg suke jge dlm kain org :
*jgn ingt sume org suke ko mcm ko slalu bngga2 kan b4 nie..
*xyah la nak sbok hal org..dier xkco ko,ko xyah la kco dier..
*xyah nak ngumpat2 hal org dpn aku sbb pdahal ko yg slh..
*hormat org len gak..bkn ko sowunk je idup dlm dunia nie..

6 comments:

fuchin achika said...

ush...
sabar byna. sabar.
if ko da xblh nk sabar..
ko ajak aku gusti die. wawawa xD

dyana dynott said...

fuyoo! good job sabrina sayang!
im lovin it!

SABRINA said...

dah pnat sbar dah..
huhu..
than je b4 nie..
kali nie sori laa..
huhu

Chippy said...

siapa je doe haha.

sarasudin said...

huhu
hye byna
aku pon pnh ader kwn cmni
aku tau cmner rsenyer
mmg disgusting ader manusia cmni dlm dunia
kita kwn ngn die
tp kt org len pndai plak citer brok2
ps2 citer org len die bwk lak kt kiter
ceh
aku da tobat aku da x kwan ngn budak 2
smpai biler pon aku x maafkan

PrincessKawaii said...

sbr je la wei..
org cam ni tak leh dibuat kwn..
tp jgn pulak bermusuh ngn dia..
ko wt dunno je ngn dak cam ni..
kalo aku dapat dak ni,aku pijak2 pale dia yg lembap tu..
bljar sampai tak tido tp tak pandai2 gak..hahaha..
sori to say ye budak :)